Nuffnang

Friday, December 5, 2008

australia-ostolia


ape berlaku nari?


sue (MY 10yrs BESTEST FREN) call. ajak kuar jalan2 pas zuhur..
masa tuh: 9.30am, aku on.
masa nak dekat 12pm. pak ngah call. umah dia ada buat majlis befday, 4org sekali harung.
ibu soh aku buat donat mini sarang semut. mak.. 12pm, sempat ke? dalam tanyer2 pada diri sendiri, doh dia aku dah uli n perap.
ok. aku re-plan balik ngan sue. anjak. 1.45pm ke 2.45pm.


2.30pm: sue dah siap2 n ready nak pi umah aku. aku masih lagi dip donut dlm chocolate. siap ade tabur kaler2 lagik. * sarang semut katekan..
2.45pm: sue hampur sampai. aku hampir siap. tetibe, kak aini call. aku sambil sarung baju, sambil pegang hp. *bayangkan kelam kabutnyer~
3pm: ok, sampai umah pak ngah. doa2, makan2, cabut.
4pm: "Selamat Pagi Cinta", tak payah tgk. bosan aku sejam 15min dalam theater tuh~ (crdt to fazura, yg lain, *nape dlm citer nih SAJA korang tak menyerlah?? biase nyer bukan main seronok aku tgk korang berlakon~)
5.30pm: asar.
7pm: sue blaja pizza. mucho grasias, sue~
9pm: balik.

msa tgh ngadap pizza, sue bagitau aku, abang ipar dia kena pi australia 2 bulan jadik observer to budak2 JPA kat sana. kakak dia, kak izan, dah plan cuti... sue pon ckp: dia nak pi sekali, dapat dok seminggu pon jadilah.. dia takut cuti dia beku, tuh aje. sebab dlm PJJ dia takde cuti khas.
aku: alahai... bestnyer sue nak pi ostolia. balik umah, aku dah termenung. camner laa nanti aku nak cover rindu aku kat dia... hmm.. tuh baru SEMINGGU, OSTOLIA.

kalau dia plan betol2 nak pi ARAB, TIGA-EMPAT tahun seperti yg dirancang.. mati aku~ dah la kawan baik aku, dia jer sorang. huhuuu....


jarak.costa.merah: sue ialah seorang cik misi. jgn nakal2, nnt dia inject korg~


No comments: