Nuffnang

Saturday, December 20, 2008

kembar Qi??


khusyairy, 31.
(ini ialah Qi yg ori okek~)


Aku jumpa kembar Qi, my faveret host from destinasi bajet n field trip to USA. Tang muka sebijik. Gila peramah pon sebijik. Just dia berjambang (daaah??) n kalau ikut gile aku, mmg aku nak je amek gambar dengannya. Tapi aku kena jaga gaks maruah. So aku pendamkan jer hasratku itu.

Aku jumpa dia mana? Kat station bas shahab perdana, kedah. (gile jauh ok, balik melaka. Aku menyesal tak sudah sebab tak dapat amek pic dia.. huhu…!)

Sampai rumah pukul 12.30am tuh. Aku lepak2 jap. Tapi tak boleh tido. Layan TV. Isyak @ 3am, edit langkawi pics 3.10am, tido @ 4.15am.

Esoknyer… AKU TERUS DEMAM… HUARGHHH!!!!




jarak.kosta.merah: demam tak dapat amek pic dia, si kembaq qi..huhuuu...





No comments: