Nuffnang

Wednesday, January 28, 2009

kisah ikan yg pakai baju..

nari.
aku masak sambal tumis ikan jeket+bendi. tak tau nape, aku masak nari teroverdose the salt.
so, sempat aku cicap sket, pergh.. agak masin
(aksi ini dialakukan after sambal dah selamat masuk dlm mangkuk hidang, mangkuk tak mangkuk laa kan...)
aku nak reka story lori garam tumpah, aiseh.. klise sangat.
apa aku buat?
pas masak, aku tido!
hebat tak hebat aksi ini sehingga anda tidak dibenarkan menirunya sama sekali.
aku tidur tak berkutik langsung...
ZZZzzzzZZZZzzzZZZzzzzz
3.30petang baru aku zuhur ok!
semata-mata nak elakkan sapa makan ckp sambal aku masin~
org paling kondem, ayah! hehehe.. ampun, yah.
sekali, aku masuk dapur, tgk... aikk??? sambal aku tinggal suku jer..
ikan habes, sambal tinggal ciput.
apakah maknanya?
tiada apa.
mungkin deria rasa org nak peod memang apa2 dia makan terasa masin kot!
*motip*
jarak.kos.merah:
tak cayer lagi siapa ckp masak masin maknanya ada org nak pinang.
aku tunggu sampai kini, 4.50pm, takde pon ura2 org nak pinang aku????

4 comments:

Tijah Lawa said...

kalu ada org kayer umo 58 nak pinang ko terima tak?? huhuhu

||alis|| said...

kak jah: ko nih keji la kak... mommy i pon baru 47 taw~ menci!

umyra said...

masin???
hehehe..yeah..ironinya bakal dipinang katanya.
doa utk alis..setia menanti fahri..moga ketemu fahrinya :)

||alis|| said...

umyra: yer, sgt nak berjumpa dengan fahri. bonus sepanjang tahun kalu nama beliau benar2 Fahri! Y.E.S kalu nama dia start ngan F...hahaha! matik ar berangan x habes~