Nuffnang

Thursday, January 29, 2009

pssttt... i love you!

movie dia bukan novel aku

novel aku bukan movie dia

hehhee..
intro jer tuh.
aku dah baca novel dia.
p.s i love you.
beli may'08 dulu. seronok.
ala2 ayat2 cinta habiburrahman penangannya..
just nih cecilia ahern nyer style laa..
kalau korang nak gelak ketawa sambil menangis sedu sedan,
inilah dia.
serius tak tipu,
korang takkan pernah baca love story seumpama begini kat tempat lain.
yg aku sure, lepas baca novel nih,
korang akan teringat org2 kesayangan korang.
aku baca bab pertama,
hati aku terus jadi tisu cap kleenex,
ops, cap premier nibong tebal mari...
ingat heroin dia charlize theron.
tapi hillary swank, ok la gak..
i like both.
weh, im not lesbo oke :)




jarak.kosta.merah
movie dia belom sampai sini lagi yerk.
kalau tak menyabo ko pi beli yg sekeping 5henget tuh.


No comments: