Nuffnang

Saturday, March 14, 2009

belog aku dah sehat...

yeay!!! belog aku dah sehat!!!
makaseh banyak2 kat kak win~ :)
kak win, nnt sempat kiter jumpa di mesia
(wah, melaka-penang cam jalan tar-BB jerk??)

akan diusahakan nnt ok!
________________________________________________________________________

ketika N3 ini ditulis.. adik ku yang lelaki itu, sudah 30min berkereta ke dataran jogging di peringgit.

-------30minit sebelum itu-------------

(si kakak sedang deep fry cekodok ikan bilis (sejuk2 pas ujan makan kodok panas, syorga weh~) pelik melihat si adik bangun pada kadar yang 'agak awal la jugaks...')

kakak: ko nak pi mana bangun awal naw nih?
(mari belajar bahasa tulen melaka, naw=sangat)

adik: nak pi jogging.

kakak: ha?? (nasib kodok aku tak melompat kuar dari kuali~)

si adik terus terdiam, malas nak layan kakak nyer.

kakak, sambil memerhatikan kodok yg sedang digoreng... "last time adik aku beriadah, ialah kira2 TUJUH tahun yg lalu.. tuh pon dia main lontar peluru.. ni apehal alih2 terbukak hati nak jogging nih.. lepas hujan2 plak tuh...hmm... sungguh sesuatu nih..."

kakak yg +ve: adik saya kini sayang jantung beliau (kak jah.... ooo.. kak jah....)
kakak yg _ve: adik saya mungkin berjogging serupa tidak... jalan2 anak, atau pergi berbincang sesuatu ngan kawan beliau, si RIDzWAN di padang tersebut..

jarak.kosta.merah: rekod paling lama bererobik aku ialah setahun.. kemudian, rehat 2tahun.. boleh?


4 comments:

Tijah said...

ko nak layan yoga tak? aku ada link dia...best gak. berpeluh2 depan pc

||alis|| said...

kak jah! yoga kan dah kata haram? ha..ha.. tak tawu.. ha..ha..
(sambil lipat satu kaki & satu tangan julang ke atas)

Tijah said...

haa...ni misti tak baca abes nih. yoga haram tu kalu ada baca2 nok. ni takat lipat2 kaki tgn pedehal?? wakakaka!!!

||alis|| said...

huhu..kak jah marah dah... kak jah marah dah....

(sambil kelip2 mata mintak link yoga itu, boleh kak??? hehehe)