Nuffnang

Monday, March 23, 2009

jika berlaku kecemasan, hubungilah 999

kak ween, ini untuk ko!
nak sangat tengok kan??
hahaha!

14 comments:

monas2petronas said...

wakakkakaak siot..ko letak nama aku sape soh? wei tu bkn editing ke? dia nak mandi kot then soh sape2 snap

julietchun said...

aku terkesima.

||alis|| said...

kakween: kejap jer, alaa, ko ingat senang ke nak glem kat belog aku nih? nan ado.. ahahaha!

kakjuliet: yup, nari nyer Kosmo ade kuar, nak tgk gak melodi kejar dia ke tak..

Tijah said...

aku nak tunggu karam walia atau mazidul kejar dia...bleh???

||alis|| said...

abang naz melodi! itu yg aku tunggu.
tapi kak ween sahkan (dia kata bukan aku kata), pic nih tipu.. kat indon ada artis dah penah kena cam nih, main belakang cermin.. ntah laa eh.. tggu jer la Buletin 1.30, hehehe..

umyra said...

eh..sapa tu?? zakiah anas ke??

||alis|| said...

yer la cik khai... cayer ke idak nih? takkan aku plak yg kemban tuh kan.. motip cik khai..motip...hahaha!!!

cokolat said...

wuhuuuu..........
sapa yang amek gambar dia tu eks?
tu je yg aku dok pk sampai skrg..

||alis|| said...

kak cok yg penting: bukan aku.

bukan aku
bukan aku
bukan aku

hehehe..

umyra said...

aiyoo..

cik kening..kamoo memang seswaii jadi paparazii *lariiik*

||alis|| said...

cik khai: mana ada sesuai.. mana ada.. (sambil jeling2 d60 punya kamu..)

hehehe..

susudalambotol said...

zakiah anas ke?

tasikmerah said...

si 999 ni ke?

||alis|| said...

hidd: a'ar la hidd... kak Zack :)

kaktasek: yup, itu ialah 999. motip ko kak taip '999'?? haahaa!