Nuffnang

Thursday, March 12, 2009

terkini tentang ikan-ikan dirumah saya..

satu
ikan gapi dah takde langsung. so boleh lupakan nak berbesan dengan Puan Unibers!

dua
ikan-ikan yg tinggal masih sihat, kuat dan cergas.

tiga
paling saya rasa comel. ikan mas yang 4 ekor itu mula gediks2 ngan saya. bila saya letak jari2 kat cermin akuria, mereka akan gediks2 datang kat saya. ayah dan adik2 saya sungguh jeles dengan keadaan ini! sebab, mereka buat gak apa yg saya buat, tapi failed. ikan-ikan tuh buat tak tawu jer! haha!

jarak.kosta.merah: mula terfikir nak namakan ikan2 emas yg gediks comel ini.
tuh yg dua ekor kat header tuh, mereka lah! comel kan?

4 comments:

cokolat said...

haaa... aku tawu nak namakan apa...

1.tijah
2.piah

maknapun elok2 tu...
sejuk je makna nama2 tu...

Tijah said...

1. piah
2. cok

comel kann????
*eewwww!!!!

||alis|| said...

kak cok: ikan mas tuh ada pat hekor kak.. takkan nak nama kan depa:
1- tijah
2- tijah dua
3- piah
4- piah dua

ahahhaa!!

kakjah: ni apsal laa nama piah jer yg naik nih.. umah kak piah ada ikan mas gak ke??

oke la.. kiter nak namakan ikan2 tuh Tijah, Cok, Piah, Unibers. setel 1 kes~

Tijah said...

ok. sila bagi tijah tu mkn cikencop. yg lelain tu ko nak bagi dedak xpe...caceng ker, pallet ker...