Nuffnang

Wednesday, March 18, 2009

wap air atau..??






Ramai yang tanya apa benda yang bulat2 tu? Saya pun tak pasti. Pada pandangan saya (belum rujuk kepada ustaz lagi ni), mungkin lepas ni ustaz Sapawi boleh bagi komen; Pada hari wukuf doa kita semua naik ke langit. Waktu wuquf ialah dari zohor 9 Zulhijjah hingga subuh 10 Zulhijjah. Gambar ni saya rakamkan lebih kurang jam 11:00 malam, masih waktu wuquf.

Pada pandangan saya objek bulat berkenaan ialah perkataan2 yang kita sebutkan samada baik atau buruk yang naik ke langit menjadi doa kita kepada Allah. Perlu diingat bahawa objek bulat ini tak dapat dilihat menerusi naked eyes, hanya muncul dalam gambar.
(from: email pak belang's group)

hmm... aku no komen la kan.. tapi aku ada laa belajar sket2 ttg digital photo nih, mmg ada kalau kita snap, tak silap aku kalau kita dikelilingi ngan wap air, benda nih mmg ada. perhatikan gambar aku nih, kalau tgk bebetol, mmg ada wap air tuh (kat tudung mak aku, kat spek mata aku n kat gambar kaki kanggaroo tuh..)

tapi apa2 pon kan kun faya kun... kata ALLAH.

No comments: