Nuffnang

Monday, April 6, 2009

nasib si pengelap tombol pintu diraja brunei..

macam kek mawas n kikin, berbantal. motip kek kawen ko cam bantal?????



hmm.. inilah antara contoh kek kawen aku on 30.feb.2010 kelak :D
haa apa lagi.. sila2. pilihkan untuk aku.. ko ingat anak-anak raja jer dapat merasa..

tukang lap tombol pintu raja brunei pon dapat merasa gak laa...



ellehhh...

8 comments:

Tijah said...

ko beli kapkek sebijik sudah! sebkos...

yuyee cap limau said...

kak yang bantal tu nmpak bes..kalu xckup bantal leh ambik yang tu jek kan..jimat2

Long Talk, Tall, Dark n Handsome said...

wow..!
ingtkan arca aper td...
hahahahaha..!!!

julietchun said...

kang aku baru pegang pedang nak potong roboh plak, bleh jadik gitu tak? kekekke.

Ms.Lilies said...

ko tukarla dik...x yah bantal petak camtu...ko buat bantal peluk yg bulat2 tu lak... :p

||alis|| said...

kakjah: alaaaa kak.. aku tawu laa aku bukan seleb-briti cam ko kak.. ade ke kapkek sejibik! huh!

dikyuyee: pastuh dlm tdo ko yg kena hurung ngan semut, HELP! HELP!

wanpok: hehe.. apa citer lagu baru? *wink2

kakjuliet: jgn pegang pedang, pegang gergaji borch, huahuahua~

kaklilies: bantal bulat2? takmo la.. guna bantal peluk, boleh?

cokolat said...

kemain ko kan...
demanding tol..
jangan kawen dengan alis woiiiiiiiiiii!!!!

tadelah... main2 je.

membazir... betul kata tijah.
susah2 kek pisang je dek..

||alis|| said...

kakcok: kan? membazir... tapi kalau untuk kawan2 dan saudara2, aku tak kan bagi kapkek atau kek pisang.. kalau untuk ko kak, aku bagi kek stok yg best2 nyer... kakjah sila jangan jeles, har har har (abg Har)