Nuffnang

Thursday, April 23, 2009

kalau yer pon kau tak mahu dia...

jangan la kau selotape kan mulut dia.
memang sakit jer hati aku bile dapat pic nih.
mak apak dia takmo budak nih melalak masa dibuang...
di salotape kan nyer budak nih..
apa laa budak sebesar 3 hari nih tahu..
.
.
ya allah..
mmg kita manusia nih semakin kurang ngan kasih sayang..
jangan laa antara kita jadi seperti mereka.
biar kiter penuh ngan kasih sayang..
amin.
.
.
btw, anak ini dijumpai dekat kg sg cincin (katne tuh eh?)..
masih hidup.. alhamdulillah...
moga2 bile besar esok..
dia jadi manusia yg membela agama dan bangsa kita..
i'allah.
.
.
.

JKM: emo bile tgk pic begini.

14 comments:

cokolat said...

cam gampang manusia tu kan?

Long Talk, Tall, Dark n Handsome said...

ape la nak jd ngan manusia skang nie...
binatang pon sayang kan anak...

paRi-paRi sYurGa said...

issshhhh...
kurang ajar betul sape yg buat camni...
mmg kategori binatang betul...

aku emo ni kak..
bangang punye manusia!
tu pun klau layak digelar manusia..

Ms.Lilies said...

uiiiiiiii sian baby tula....ni aku pun nak mencarut gak ni.....mak apaknya otak kat celah kangkang gamaknya

yuyee cap limau said...

binatang gile manusia mcm nie..soksok dah kat neraka terhegeh2 mintk tolong ank yg kcik nie la wey..
kite mmg emo nie kak,tlg kak,rase nk cari sapa mak pak bdk nie nk sula smpai mam##s

||alis|| said...

kakcok: akak dah jadi ibu nih lg laaa akan terasa kan...

wanpok: skrg ramaiii manusia lagi rendah dari binatang. eg: Bush haha!

dikpepari: sabau nyah.. sabau.. :)

kakmimi: tuh laa, masa nak jadi kan budak tuh 'baby', tak pikir panjang nih..

dikyuyee: kan? klau anak tuh TERgugur, masa kat padang mahsyar, boleh laa dia tolong bagi air kat mak ayah dia, ini?? DIBUANG... tak ngaku anak budak nih esok..

Monkey D Luffy said...

ko jgn buang anak yer ;p

||alis|| said...

zali: tak la.. takkan laa aku nak buang anak.. ko nak ke?

susudalambotol said...

ow mai god. kesian gila oke :( kenapa ye, orang yang taknak dibuang, orang yang nak tertunggu-tunggu. igt nak beranak senang ke?

||alis|| said...

hidd: itu la hidd, kiter pelik. tak penah laa lagi rasa sakit beranak tuh, tapi melalui video nurse adik bagi tgk, allah.. ngeri nyeri sume ada, huhu!!

Izan said...

kesiannya budak ini.... manusia berhati binatang sungguh la sapa yang buat cenggini...

||alis|| said...

izan: tuh la, kesian seh.. sapa la mak apak dia, tak cukup ilmu..

tasikmerah said...

bg la kat aku....



.

Husna Z.A., 2009 said...

si anak itu pasti menuntut pembalasan di depan Penciptanya..
tunggulah..