Nuffnang

Thursday, May 7, 2009

ole2 dari Kak Hajar, Bradford, UK

akhirnya poskad idaman kalbu sampai di tanah melaka dengan selamatnya :)

.

terima kasih buat kak hajar yang sudi melayan kerenah aku yg ntahapepe nih..

kalah ngidam ibu mengandung seh...



aku kenal kak hajar nih dah lama. memula dari FP lagi. suka pasal dia nih masak apa pon lawa n sedap jer tengoknyer... kerabu mangga tak jumpa boleh jer jadik kerabu epal ijau. dah laa dok jauh ke UK sana tapi masak macam dok kat mesia jer gayanya. malu aku masa tuh, hikhik


pastu banyak jumpa dlm FP; after dia tutup FP dia, dia masuk belog;
masuk belog baru laa kami rapat rapat manja gitu...



buat kak hajar;
selamat pulang ke tanah air. hari ini bertolak pulang katanya.
kak hajar;
alis harap persahabatan selama hampir setahun setengah ini..
akan tetap bersemi selama
ayat kena power pasal kak hajar nih sebenarnya cikgu ;P

.

kak hajar sefamily *mohon kopipes kak hajar :P
.

ni FP kak hajar, try la masuk.. ;)

.

5 comments:

joegrimjow said...

nak bagi jugak la
boley?

||alis|| said...

bagi la... hihi.. aku nih wanita yg sederhana amat.. poskad pon aku mintak org.. :P

tasikmerah said...

kabor ke kak hajar... aku pun nk jugak. hehehehe...


.

Monkey D Luffy said...

ko bila nak bg hadiah kat aku?

||alis|| said...

kaktasek: alaaaa... ko big boss kak.. takat poskad bebile boleh dapat ;P

zali: kata nak jumpa bulan depan, nnt aku bagi la, ahihihi~