Nuffnang

Monday, August 10, 2009

BOHONG

Seorang boss mempunyai hubungan sulit dengan setiausahanya. Suatu hari, selesai waktu pejabat, mereka terus ke rumah setiausaha tersebut. boleh plak tertidur...

Boss tersebut tersedar jam 8 malam. kelam kabut menyarung kembali pakaiannya. pasti isterinya akan bertanya ke mana dia pergi.. Dia lantas menyuruh setiausahanya membawa kasutnya keluar, mengotorkan kasut itu dengan rumput dan lumpur.

selepas menyarung kasutnya yang kotor itu, boss itu segera pulang ke rumah.

Di rumah, isterinya sedang menunggu di muka pintu dengan muka yang marah...

ke mana abang pergi hah?..malam baru ingat nak balik?.

Abang tak mahu berbohong... sebenarnya abang ada hubungan sulit dengan setiausaha abang. Abang ke rumahnya tadi. Kami tertidur sehingga malam jelas boss itu, menceritakan hal yang sebenarnya.

Si isteri memandang dari atas ke bawah..terpandang kasut suaminya yang kotor.

Bohonggg... .ni mesti abang pergi main golf la kan?...


.
.
.

SENGET!

15 comments:

Na Shari said...

Hahaha...memang senget la suami isteri tu!

joegrimjow said...

taktik berkesan
haha

afiq said...

wujud ker nih? ayoo...nih bukan senget nih...ini sendeng...dan senteng....bunuh diri je la bini dier tuh...hiks

julietchun said...

ada suami kat sini yg prektikkan nanti nih,hehehee.

Ms.Lilies said...

ahahaha...
bak kata asbenku itu..org pmpuan ni,time kena kelentong percaya semua..time ckp betul x nak caya..

SuFy said...

kah3..istri2..hurm, suami jaga2...

Jard The Great said...

waaa. somi jujur pon isteri tak percaya.. wakakaka.. lawak seh..

nways.. salam singgah dari ku.. ;p

Monkey D Luffy said...

kat mana nak cr isteri cam tu?

Tijah said...

huiii. aawatttt la bini lurus bendul tu? meh sini aku sekeh sket ppuan tu...

cun09 said...

...suami n isteri yg dicari2...

green said...

sengal~

||alis|| said...

cikna: senget beno nih, hehehe!

papajoe: jangan nak mengada!

afiq: kekeke, penah dngar ke kes gini happen dik?

kakjuliet: readers aku bujang belaka, termasuk zali dan papajoe dll tuh ;P

kakmimi: hehehe, 100% setuju!

sufy: hehehe, sufy nnt jadik la wifey yg tak terkena tau~

jard: hui jard, cam x kenal aku saja ko nih, kekeke! salm singgah la jgak! kita jumpa via kapten/papajoe rasanya ;)

zali: yg pasti bukan aku ;P

kakjah: meh sini aku tolong bagi doblas das ;D

liza: jangan cari asben gini tau~

green: meh nih up lagi, sumbangseh btol!

~0~ said...

waaaa...bagus taktik tue....leh tiru...hahahhaha

Hajar said...

salam alis...moga sihat adanya...

||alis|| said...

O: apakah makna "o" itu? ngeee.. jgn tiru, nnt ditiru ;P

kakhajar: salam kak, rindu berat sama kakak ;), alis sihat, walaupun melaka kini dikelilingi h1n1 ;), akak pekaba?