Nuffnang

Friday, August 21, 2009

TERLUKA

Dua hari lepas, jari telunjuk kanan aku luka tercarit kena kepala udang. Berdarah. Langsung aku tak jadi masak masa tuh, terus pas baton pada adik. Dah laa tgh2 syok buat kari udang.

Hari ini, jari telunjuk kiri aku plak berdarah terkena jarum brooch. Tak luka, tapi bisanya jari terkena jarum, Allah jer laa maha mengetahui.

Erm.. ada apa2 maksud ke nih? Luka 2-2 tempat adalah 90% tepat sama kedudukannya.

Apa pun, ramadhan bakal menjelang, aku mohon maaf kepada SEMUA pembaca cilik, eh bukan bukan, pembaca tegar, eh bukan jugak, kepada semua pembaca budiman PEMINJAM RUSUK FAHRI ini..

Sama sama kita beroleh rahmah dan barakahnya atas kemuliaan bulan hikmah ini. Amin dan insyaAllah :)

ALIS

.

11 comments:

Ms.Lilies said...

Selamat berpuasa dak alis! Errrrr jarimu itu xde apa2la....maybe sbgai penghapus dosa2 kecik sblm ramadhan....hehehe...aku pun alhamdulillah batuk ngan flu dah semakin ok

Monkey D Luffy said...

ada org ingat kat ko ker?

tasikmerah said...

hamboih. tercucuk udang terus tak nk masak. he he.

selamat berpuasa lis.

:)

aien~s corner said...

cmat bpose!! =)

aien~s corner said...

cmat bpose!! =)

julietchun said...

luka lama berdarah kembali,hehehehe.
lenkali dok kat dapur jgn menyanyi, fokus,kekekekeke.
Selamat berpuasa,halalkan yg terkata,tercubit.

||alis|| said...

kakmimi: huhuhu, tuh la harap luka biasa jer (dah baik pon). selamat berpuasa kak mimi.. :)

kak tasek: manja. agak2 bleh jadik ipar tak nih? kekeke.. selamat berpuasa kak ***, hehehe....

ains: hehehe.. selamat berpuasa awak :)

kakjuliet: haa yer kot... tgh nyanyi "kerana pepatah lukaku berdarah" masa tuh, hehehe.... selamat berpuasa kak juliet..

||alis|| said...

zali: sampai la hati ko.. huhuhu.. selamat berpuasa rozali :)

cik seLamaH KunDang said...

sesja wat2 tercucuk kot ni..hehe

khaiza said...

selamat berpuasa, alis

||alis|| said...

cik selamah: i like ur new nick la dearrrrr.. kundang. so klasik :) selamat berpuasa yer...

khaiza: selamat berpuasa dan berterawih khai :)