Nuffnang

Thursday, August 20, 2009

tiub

Malam tadi, nadiah, sorang budak rumah aku membebel tentang sorang teman, yg kami panggil siti, tentang jangan dengar lagu kuat2 melalui earphone...

“EH SITI JANGAN DENGAR LAGU KUAT KUAT GUNA EARPHONE LAA, NANTI TIUB FALLOPIO KO PECAH…”

Semua tercengang, kecuali nadiah, yg kembali ralit dengan assignment dalam lappy dia.

Semua masih diam. Termasuk siti, menunggu dia membetulkan apa yg dia ucap… nan ado!

Siti: EH KAK NADIAH, APA PLAK TIUB FALLOPIO NIH???? ITU BUKAN TIUB KILANG TELUR KE? APA PLAK PERGI KE TELINGA NIH??!!

Semua ketawa, GEGAR SATU RUMAH, termasuk nadiah, yg BARU sedar dia tersilap, ahahahaha!

p/s: lain kali kalau nadiah nak dengar guna earphone, suruh dia letak earphone tuh kat perut dia, kiri kanan :P

11 comments:

Ms.Lilies said...

wahahahaha....
tu nak cepat la tu..

itafukada said...

hahaha..tiub fallopio beliau ada di telinga rupanya.hahaha..

paRi-paRi sYurGa said...

muahahahahhahahahahahaha...



wakakakakakakkakakakaa.....



hahahahahahahhhahaahhaha...



okeh... cukup.


kirim slm kat die eh kak..


hahahha..

Monkey D Luffy said...

tiub fallapio tu apa?

||alis|| said...

kakmimi: aahhaa! itu nak cepat panggey tiub fallapio, nasib bukan sebut lain kan..

itafukada: kekeke! tuh la psal, budak nadiah nih mmg kelam kabut sket..

anim: amboi, gelak sakan.. klu ko ada sekali mahu tercabut tiang umah sewa aku tuh~ hohoho! i'allah.

zali: aha.. tuh tanya 'pakcik google'... siap ada gambarajah lagi, hihihi..

Khairiah Umyra said...

aloo..aloo...

tiub..tiub jangan sebut ea. sensitip ok. dah la tiub aku tinggal sebelah je. huhuhu..

p/s: sebenornye no hurtfeeling pun..saje nak bg ko rasa bersalah :P

julietchun said...

terlajak perahu buleh diundur,terlajak kata tiub fallopia rusak binasa,kekekekekeke

green apple said...

mungkin ilmu kawan ko tu tinggi sket dari kita. mana la tau kan kot2 tulang osikel bersambung ngan kelenjar mamari lantas memberi efek kepada uterus.


bersangka baik.






walaupun aku dah gelak macam nak mati.

tasikmerah said...

muahahahahahaha....



.

khaiza said...

hahahaha..lawak lah kwn alis..mesti x sedar apa dia ckp..

||alis|| said...

puan_lawyer: ko la lawyer paling rocks penah aku jumpa! ada rezeki lain mesti terus punya kembar, amin!

kakjuliet: kekeke! siap ngan peribahasa dari istana, hahaha!

kakDi: ok, angkat bendera putih! sebab ko terror bio, keje pon dlm bio industry lagi, huawaaa!

khaiza: mmg, 8 org dlm umah 8 kepala giler2.. :P