Nuffnang

Thursday, September 17, 2009

rosak...rosak...



ini namanya: kalau buat keje sila laa jangan tergesa gesa yer adik adik anak anak..


err... camne nak kasik hilang ink atas pic passport aku nih eh? hehehe...!


.

12 comments:

julietchun said...

padam ngan pemadam tak buleh? kalo tak buleh masuk je dlm mesin basuh kasi cuci,hahahahhaha.

itafukada said...

hikhik..lawo jugak kalo ade tulisan camtu ats gambo.hikhik..
gi cuci gambo br je la jwbnye.huhu..

Ms.Lilies said...

ehehehehe...
ko cuci baru la yang oi

aien~s corner said...

loo...ish2.. mmg rugi la..hehe

joegrimjow said...

jangan biar masuk air


????

pari pari syurga said...

cuci pakai clorox!!





hahahha..


membantu tak?
hehehe.

||alis|| said...

kakjuliet: vavava... guna pemadam yer kak.. kalau padam ink muka aku jadi julia robert berbaloi2 gak la kan? hehehe..

ita: nasib baik takde tulis 'tijah bte kulop' lagi..

kakmimi: dah cuci baru, yg ini tetap ku simpan :P

aiens: agak2 masuk e-bay laku tak?

papajoe: adeh! boleh pulak yer cadangan dia camtuh..

anim: nim, kang aku jadik cam MJ plak kang. lalala~

Tijah said...

salam aidilfitri
maaf zahir & batin

dgn ingatan tulus ikhlas
tijah, carlos & cem

et said...

hurm..ape kte cube gne baby oil uh? xpown minyak cap kapak..pape solution yg de alcohol cket dlm content die..ley kot..^^

tasikmerah said...

ha ha. tak senonoh dak alis.

selamat hr raya. maaf zahir batin.

:)

cun09 said...

...salam aidilfitri, mohon maaf dr liza selama kita "bersahabat"...

||alis|| said...

kakjah, kak TM, liza: salam aifilfitri jugak buat semua :)

et: kan? depa ada gak ckp guna bb oil..