Nuffnang

Thursday, January 7, 2010

ok, aku nak jawapan jujur

BERAPA KALI KORANG TERSILAP MASUK TANDAS BERLAINAN JANTINA??


























.

soalan tiada kaitan dengan penyoal. terima kasih.

13 comments:

Tijah said...

tak pernah. hikhik

mr edz said...

ter tak pernah tapi sengaja masuk banyak kali..

atle ♥ waT¡e said...

ehmm...bape kali ke..ehmm..rasenye tak penah sekali pun...wakakakakkaa

afiq said...

wooott...woooott.. tak penah

Ms.Lilies said...

akakaakaka....
mesti ko terselalu yek...
aku blm pernah lagik :p

||alis|| said...

kakjah: jawapanmu bersama "hikhik" itu mengganggu ku sungguh, hehehe!

mredz: sebab apa TER sengaja tuh?? boleh plak TER yer.. amboi2!

atie: hehehe.. bagus la. baik sungguh pandangan matamu, haha...!

afiq: yer yer jer ko punyer wot wot tuh kan.. haha!

kakmimi: nih lagi satu, sesuatu sungguh nih bila soalan tiada kaitan ngan aku dikontroversikan.. haha!~

mr edz said...

selalu kat stesyen minyak la.. sebab yang laki nye penuh...

julietchun said...

tak pernah lagik tersilap masuk tandas dan harapnya pon jgn jadik,malu dik non.

joegrimjow said...

stakat ni,,,,,

xpernah lg r

Kapten Luffy said...

oh. kalau tandas kongsi antara jantina selalu gak ler aku masuk

green apple said...

belum pernah tersalah masuk tandas.

kalau masuk tandas bersama-sama jantina yang lain, pernah.

G-HaD's said...

penah k.alis penahh!!
sgt malu n yg paling mtakutkan..siap bdk laki tu tkesima nengk sy dpn sinki..time tu mujur xkna tangkp khwlt..huuuu

||alis|| said...

mredz: aku tak penah lagi alami situsi camtuh kat stesen minyak, yet, haha!

kakjuliet: yer..yer.. malu sungguh!

papajoe: akan datang plak camner? hehe..

zali: aku blom penah la plak, serammm semacam~

kakdi: ahahaha!!!! aku tau ko masuk ngan sapa.. ngan ija, kan? kan? (ko jgn kak, pepagi jumaat nih... aku bagi jawapan 'selamat' tuh)

s: "remaja ditangkap khalwat ketika berada dalam tandas".. uik.. blom penah kuar dlm metro lagi nih, hehehe.. s, ampun2! larikkk~!!