Nuffnang

Wednesday, November 24, 2010

agak agak korang laa kan...



Agak agak korang la kan…

Berapa yang perlu tinggal dalam purse/wallet kamu untuk kamu bilang


“ALAMAK! AKU TAKDE DUIT LAA!”

Siti norrdianaa (penyanyi itu) penah buat statement


“…..bila dalam purse saya hanya ada rm500,


itulah masa bila saya akan rasa takde duit...”

Standard laa kot, kalau tok ti, aku rasa mau kuar statement:


“siti akan rasa takde duit bila dalam purse siti cuma ada rm5,000…”

Gitu.


Jarak.kosta.merah


dalam purse JKM ada rm70 sekarang nih ;)


oh, hi guys, I’m back!




.



biar terlewat sedikit "Salam AidilAdha" saya ucapkan..

;)

10 comments:

Frodo Baggins said...

tinggal sepusen, baru wa kata xder duit .. keh3x

||alis|| said...

frodo
dasat la weh kot cam tu!

||alis|| said...
This comment has been removed by the author.
tasekM said...

ntah la lis.. tak tau pulak aku nk jawab soalan ko nih...

:)


.

||alis|| said...

nih soalan bukan untuk tokeh2 kak tas...


eh?


;)

gadisBunga said...

bila duit tinggal cukup2 utk isi minyak tangki penuh, dah dikira tahap merbahaya dah tuh!

cun09 said...

salam alis ^_^

dlm purse liza mlm nii ada 400 ribu.....eeerrmmm 400 ribu rupiah, balik jakarta thn lepas masih simpan lagi duit niii ^__^

**moga sihat**

marinahunny said...

bila dlm wallet tinggal rm2. dlm akaun gaji tinggal rm20..hahaha

julietchun said...

aku sentiasa kurang duit bukan tak berduit,kekekeke.

||alis|| said...

GB
hehehe... tuh biasalah,
masa alis keje kat shah alam kemarin pon kita share perasaan yg sama ;P

liza
salam buat temanku ;)
400ribu banyak, alis pon tak penah pegang ;D, moga sehat sentiasa juga ;)

mariah
oh, lupa nak ckap,kita nih madu tau dlm ayat2 cinta, berebut si fahri, ngehh ;P, dlm akaun ada 20? tak caya.. tak caya ;D

miss J:
haa.. yg nih sama la kiter kak ;P