Nuffnang

Thursday, December 2, 2010

hey! kamu yang mengaku kawan~

.
.
aku bukan kawan yang baik.
dah, aku dah mengaku.
bukan mudah nak mengaku kita bukan kawan yang baik.
kena tahan mental fizikal.
kamu? berani mengaku?
.
.
ishhh... apsal plak nak mengaku?
saya kan seorang kawan yang baik.
sebab tuh saya ada hak..
hak untuk nak "mentidak-baik-kan" kawan2 macam awak ni, cik alis...
kawan A tak baik.
kawan B pon tak best.
kawan C? jangan... dia jahat, jangan kawan dengan dia.
.
.
hey kawan;
mesti kamu dah berfikir 10kali
sebelum ambil keputusan besar tuh kan?
dah hampir dua bulan
aku baru dapat tahu keputusan kamu.
tu pun secara tak sengaja.
tuhan nak tunjuk; thanks anyway ok.
.
sebab
dengan membuang aku dalam hidup kamu,
atas satu alasan yang aku rasa remeh;
kamu dah buktikan sesuatu pada aku
kamu; seorang kawan yang bagaimana.
terima kasih.
.
.
.
p/s
pasti no hp aku juga telah selamat kamu buang, kan?
.
.
p/p/s
aku tak pernah buang kamu dalam hidup kamu. kamu, tetap dalam senarai kawan sampai mati aku. gambar, no hp, kenangan, sume laa.. sebab kamu, aku, ada berkongsi sesuatu, yg mana ianya disini. di blog ini.
.
.
JKM
bukan ungkit; tapi mengenangkan hal.
nak jaga hati kawan bukan mudah,
kalau terguris sekali dua, apa salah maafkan,
bukan buat dosa besar pon.. hm...
nak cari kawan bukan mudah
nak jumpa kawan yang baik?
lagi laa bukan mudah.

.
.
.

5 comments:

gadisBunga said...

hm...

mengaku pernah delete no telefon orang.

tapi dia bukan kawan.

err...ex-boifren mmg bukan kawan kan? :D

Ms.Lilies said...

Ko delete nom aku?

Beraniiiiiiii kau??



Muahahahahahah

||alis|| said...

GB
bukan2.. ex bf bukan kawan. dia &^&^%$&%&^, muehehehe!

kakmimi
tak berani aku! tak berani! (angkat bendera putih campur pink2 awal2 ;P)

Tijah said...

semacam je n3 ko nih. hahaha

||alis|| said...

kakjah.
bukan SEmacam.

nih dah BERmacam2.

hah!