Nuffnang

Friday, March 4, 2011

baby burung merbah pulak

kat pokok puding ayah tanam...
.

"sabar eh nak, kejap lagi mama balik bawak makanan.."
.
.
comel kanak kanak nih.. suci nyer dia...
nih amek sebelum 27feb,
sekarang diorang dah banyak bulu pelepah dah ;)
.

6 comments:

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

erk!! tak pernah tengok anak burung yang tak ada bulu...
alahai...
macam ayam yang dah kena cabut bulunya tu...

||alis|| said...

orked
nih dah tengok dah kan..?
ngeee... ~_^

julietchun said...

geli pun ada yer.
sangat tak sokong kamu nak delete n3 dibawah :D

julietchun said...

tetibe rasa rendah diri takde fb,hahahaha

||alis|| said...

kakjuliet:
i) huhuuuu geli eh.. nnt letak satu pic yg dah beso sikit eh.

ii) segera buat cepat2.. banyak manfaat dia kalau kakak nak tau, boleh gak kalau sempat, carik jodoh ;D

tasekM said...

mak ai... nampak sampai anak tekak dia punya melalak yek...?




.