Nuffnang

Wednesday, May 11, 2011

hati2 gadis/wanita yg berada disekitar KL


erk?


orang giler tgh menggila. takut jugak. terbaru aku dengar dah dekat 22kes terjadi dlm masa tak sampai 2 bulan. biar betik. kalau yer pon pompuan tuh tolak cinta ko, jangan rosakkan pompuan lain dengan asid ko.

sila extra hati2 dengan honda EX5 warna hitam (dikatakan lelaki ini berketurunan india). dia membawa bersama sebotol (atau berbotol asid) bersamanya untuk dicurahkan kepada mana2 pompuan yg dia sukati nak curah. port utama: parking kereta umum dan LRT.


so, aku agak risau dengan keadaan ini, walau aku jauh di melaka dan sedang sakit kepala sangat2 akibat cuaca panas disini.

hati2 dear!

7 comments:

~cik tiram~ said...

aaa risau nye....:(

julietchun said...

cepatlah polis tangkap,ngeri.

Ms.Lilies said...

hoh...kena warning adik aku ni...dia naik lrt

||alis|| said...

ciktiram: yang penting pergi mana2 gerak dlm berkumpulan/berkawan.

kakjuliet: tuh la, biar dia plak kena simbah asid, sorang mangsa kemungkinan buta tau kak.

kakmimi: haa.. warning dia sesiap. bahaya mamat tuh.

Anonymous said...

mmg bahaya...la nie along pun takut nk berjalan jauh2 setakat blik keje n g keje...ingt nk buat marathon jln kaki dr klcc ke semarak...akhirnya sejak kes nie, dr semarak ke semarak ajerr..cita2 ku terhalang...
adoiii..
14vs14...jeng jeng jeng...

gadisBunga said...

risau jugak...sekarng ni dok kat mana pun tak selamat dah~

||alis|| said...

along: hati2 n jangan seorangan sangat. ha.. kantoi sudaa ;P

gB: betol, kat mana2 dah tak selamat dah. jauh beza ngan zaman dulu2..