Nuffnang

Tuesday, October 25, 2011

bermuka muka

alhamdulillah aku tak pernah punya kawan baik yang bermuka muka *errr.. kalau bermuka muka mestilah bukan kawan baik aku kan? ahak ahak ahak..

aku tak suka. depan lain belakang lain.

aku boleh dari kagum terus jadi benci bila tau ko baik macam mana depan org, tetiba aku found out ko bermuka muka, memang tak laa aku nak hormat ko lagi.

bukak aib orang satu hal. tak sedarkah kamu, kalau hari nih kamu bukak 1 aib orang? Allah bukak aib kamu berkali ganda??


sungguh tak faham.


oh yer, aku baru terjumpa sorang hamba Allah yang bermuka muka nih, tuh yang naik meroyan aku :D


peace.

3 comments:

Ms.Lilies said...

muka aku yg 1 ni pun payah nak jaga lis...emo je jerawat naik..

kalo bermuka2?







kekekekekek peaceeeeee

Tijah said...

some wan some dowan, so wat? next!

gua buat begitu jugak kat org yg bermuka2 nih

||alis|| said...

k.mimi
agaggaaaa~ muka dah cukup ayu dah tuh.. jangan bikin apa pon.

k.jah
haa.. gua jenis malas nak melayan, ko nak cerita, sila, aku tadah telinga, agak2 bosan, gua blah.