Nuffnang

Tuesday, March 6, 2012

warna warni





suka design kek macam nih.

lupakan.

suka jer, saya tak pandai buat.

tangan tak bedung.

4 comments:

Ms.Lilies said...

saya suka makan kek!
gebu tak gebu tolak tepi ahahahaha

julietchun said...

saya tak suka kek tapi saya gebu juga lilies, acaner tuh?

mak cakap saya dibedung masa kecik2 dulu tapi saya langsung tak pandai buat kek. salah siapa tu?

gadisBunga said...

saya pun tak pandai buat. tapi saya tak kisah.

sebab saya pandai makan.

heheh!

||alis|| said...

kakmimi
kek pisang pls, haha!

kak J
saya tahu, awak tak suka makan kek, kek resepi rahsia pon payah nak habiskan, nih kan plak kek resepi takde rahsia. kekeke..

gB
kita sama. tekak peramah, sep tiga pat kali, hehehe!!