Nuffnang

Wednesday, March 6, 2013

......... aku datang!

imej ini ialah gambaran kasar penulis menggunakan 'print'. harap maklum.

diatas kesempatan ini saya, alis, pemilik blog peminjam rusuk fahri ingin meminta maaf dan halalkan apa jua yang datang dari saya samaada saya sedar atau tidak.

hari ini saya akan berangkat ke Tanah suci dan besar harapan saya agar kalian, pembaca dan blogger kesayangan saya, sama2 mendoakan agar saya selamat menjalani ibadah umrah ini. saya juga akan mendoakan kalian agar aman2 dan sehat sejahtera hendaknya. amin.




pertama kali untuk semuanya:
tunai umrah.
naik kapal terbang.
pergi oversea (pergi Singapore usia 6 bulan tidak dikira)




labbaikallahummalabaikkk....

2 comments:

MakMonas said...

Selamat menunaikan ibadah umrah.semoga ibadah oleh Nya

Moonchild said...

semoga semuanya baik-baik sahaja. Doakan juga yang baik-baik untuk saya di sini ek.tq