Nuffnang

Saturday, July 20, 2013

10 (and plus plus) rare about me. and random too!

1. secepat mana sy waktu lepas solat saya xkan biarkan telekung sy tak dilipat (sbb ada org main lempap2 je kan?heh)

2. saya boleh kalah syarifah aini dengan 13 tahi lalat ori saya di muka. lalala~

3. saya suka cuba apa saja even once. rekod terbaik; makan whole limau bali dlm msa 30min. whole oke. whole. nsib baik manis. lol!

4. saya boleh masak asam pedas dengan baik tapi sy jarang-jarang-jarang makan asam pedas yg saya masak.

5. nama rahsia saya waktu sekolah dulu was JESICCA. (kahkahkah!)

6. surat chenta pertama? darjah 5. dari secret admire. org luar. smpai skrg tak tau laa sapa yg bagi.

7. saya used to be addicted facebooker.

8. hobi pelik saya bila di wassap ialah suka tengok perubahan gambar profile kawan2. heh.

9. lelaki impian saya tiba2 bertukar kepada jae suk oppa or kwang soo
oppa. both are from Runningman Korea. rated base on gentleman-ism yang mereka punya.


10. saya masih active dalam "tagged" walau dh lebih 5thn duduk dlm media sosial tuh sbb sy fikir jodoh melalui alam maya itu bukan sesuatu yg mustahil.

11. saya seorang yg complex dari segi personaliti dan jugak sikap serta ketika dalam satu2 hubungan.

12. god fear- is what i am actually.

enough with 12 things rare about me. dah lama xde tag dlm blog kan? tingat la plak..

6 comments:

marinahunny said...

sh aini punya taik lalat dh xde dh kat muka dia jd ko mmg champion lah.. Hehehe ok bai jessica :-)

||alis|| said...

kakna- jgn panggil jessica.. panggil ica je ckup~ ai kan pemalu orangnya. meow~ (berdekah3!) ;p

t.a.t.a said...

nama rahsia itu bukan lagi rahsia kan jessy kan? mwahahahaa..


camne leh terkenan nama Jessica tu?

cer cite. cer cite.


t.a.t.a said...

nak panggil Jess la. best sket. Macam Jess Mariano by Ventigmilia dalam Gilmore Girl tu.

ensem kan?

||alis|| said...

ommo. hang pon minat gg??! sep 5blas kali sket!

||alis|| said...

once skola cina n pakat2 sume nk nama matsalleh after surname memasing. nyampah kan krna ikot2 majoriti ni. miahaha!