Nuffnang

Wednesday, January 14, 2015

zaman sekarang, buatlah baik macam mana, ko tetap tak dinampak baiknya (post yg ke-700, woooo~)

kan?


siksanya dalam dada, tuhan saja yang tahu.

pergilah mana2 ceruk, yang menindas dan yg tertindas,
sama banyaknya.

orang baik makin kurang.
orang tak berapa nak baik bertambah.

macam mana lah kita nak...

....oit! hang bawak pengaruh negative ni! tarik balik kenyataan, tarik balikkkkk~!


NOPE.

I wont.

sorry, but i am not sorry.

3 comments:

Qhairi Hasan said...

biar orang tak baik, asal kita dulu yg mulakan kebaikan.

Mayang ABDUL RAZAK said...

salam kenal.. bior le apa org nak kata ape .. ye dak... asal kita berbuat baik sesama kita..

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Alis

Itu lumrah.. biar niat kita baik.. biar kita ikhlas..

Tapi memang sakit bila kita buat baik.. org pandai yg tak baik.. dan lebih sakit hati.. lebih byk baik yg kita buat.. hanya sebab 1 yg xbaik.. kita dilupakan dan lebih sakit kena pertikai atau diperlekehkan..

Yup.. mudah untuk kita ignore atau buat tak kisah.. tapi sebenarnya 'makan dalam' juga.. paling tidak pun buat kita 'terfikir' jahat sangat ke aku ni? teruk sgt ke aku nie..

been there.. feel that.. and yes.. ignoring is the best but.. hard to forget about it... :)