Nuffnang

Wednesday, April 22, 2015

me and ---

1) hey kau tak kunci pintu tadi yer?  kau nak aku kena rogol pastu kena bunuh eh? 5saat kemudian...) tapi kalau dia dh rogol aku.. baik bunuh je aku. sebab hidup pon bukan ada makna.

2) kau tau apa jenis roket yang selalu ada kat langit dan asap dia memanjang je tu? tu roket buang taik orang dari dalam flight.

3) aku tak pandai goreng kue teow... -habis kalau mak kau masak, apsal ko x blaja duduk tepi dia-.. hurm.. masalahnya mak aku pon tak reti goreng kue teow. aku nk ckp apa? syurga bawah tapak kaki ibu kot..

4) kalau tengok kabinet makanan kita yg penuh macam2 ni, aku syak kalau ada riot 13may nanti pon.. kita boleh survive lagi 2minggu tak yah keluar. provided astro ada sekali.

5) kalau aku mati terbakar, orang tak tau pon aku ni warga negara apa. myammar ke.. nepal ke.. uganda ke.. pasal dah rentung.

6) apsal ko simpan kulit telo banyak2 kat dapo? -aku nk buat baja laa-...oh. igt tu petua semangat di dapur..

7) apsal tak buang lagi sampah plastik itam ni? -aku nk tunggu smpai penuh laa...- oh. takpelah. selagi ulat2 tak melompat keluar.. simpan je. boleh. takpe.

8) ko masak. aku tlg kupas bawang. aku angkat pinggan. ko basuh. hidup kena tolong menolong beb (senangkan, ko tolong part yg senang2 jer.. grrr..!!)

9) aku ada mee kuning. ada balance sambal belacan. so kita goreng jela.boleh? hidup perlu ada adventure dan kreatif!


mati aku kalau housemate mcm ni ada 4org. haha!

4 comments:

gadisBunga™ said...

hahahah!!!! kirim salam kat diorang!!

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
||alis|| said...

sorang je perangai gila mcm ni gb. lepas ni dah tak jumpa. baru 2jam x jumpa dh sedih haha

Nastyna said...

hahahaha catitan peristiwa hari2 bersama hpusemate. I dulu tak boleh ada housemate.. asyik I jer nak menang, asyik I jer betul hahahaa.

Btw, I suka guna plastik sampah size kecik2 sebab, tu la kalau hat besar nak tunggu penuh mmg berulat la gamaknya.