Nuffnang

Sunday, November 30, 2008

charlie and me, sob..sob..

Petang tadi sempat tgk Charlie and me (tv2 3pm). Sempat la habiskan masa dalam 2jam lebih tgk citer nih… aku ingat citer nih, citer biasa2 jer.. yer la.. citer pasal atok-cucu.. (fyi, Charlie- atok, me- cucu…), so, sejam aku tgk, best giler… 2nd hour, berapa kali aku menangis ekk..

hmmm…

Banyak kali la gaks~

Citer nih banyak pengajarannyer.. pasal atok yg ade heart failure, tapi masih semangat nak play2 ngan cucu dia, casey. (watak oleh Abigail, pelakon kanak2 yg sgt best ok..), kisah tentang casey yg kehilangan mummy masa umo 4thn, now she’s 12. kisah tentang suami (ayah casey) yg masih tak dapat terima kenyataan isteri yang disayangi pergi meninggalkannya selamanya… terlalu meratapi sehingga lupa that he had a beautiful daughter to take care of… *sob..sob..

Dialog yg aku paling tak boleh lupe ialah, masa ayah casey had a little argument ngan ayah dia(atok casey).

Atok: awatlah hang dok ingat wife yg dah takde tuh..*
atok dia asai penang no.. hahaha~

Ayah: ayah tak paham… dia wanita yang terlalu agung bagi saya… dia..dia… sob..sob.. dia ialah seorang wanita yang mana setiap lelaki pasti akan meratapi pemergiannya jika dia sudah tiada……

Waaahhhhh~

sob..sob.. lagi...

No comments: