Nuffnang

Friday, December 26, 2008

dayang.



Xmas.. demam lagik.. tiada tanda surut. Panadol udah 4biji ku telan. (semalam dan hari ini.), argh…. Aku jarang demam, tapi sekali demam, terus menerus nih…. Azie balik dari kolej, dia terkejut dapat tahu kami baru kembali dari langkawi, tapi dia tenang, ngak ribut2 kok… dia balik bersama Dayang, teman sebiliknya di kolej.


Ok laa.. tapi sebab aku demam.. aku tidak turun dapur 2hari ini. Dan baju terus menggunung, tiada siapa mahu melipatnya. Tapi bila aku bangkit dari tidur petang (kesan makan ubat batuk), aku lihat baju udah siap dilipat, walau susun baju tuan punya tidak teratur, aku lantas menebak, ini pasti kerjanya Dayang. Sah. Dia menganguk tersenyum. Hanya ucap terima kasih mampu ku berikan.


jarak.kosta.merah: dayang zunainah... she's cute but not available, hehehe...



No comments: