Nuffnang

Tuesday, December 2, 2008

TIADA SATU TANDA PENGHARGAAN PUN YG KAU BAGI KAT AKU. HATTA BELANJA 1x DINNER. TAPI AKU TAK KISAH. PASAL KAU, KAWAN AKU.

Aku nak berkawan ngan kau, tuh je niat aku 2 tahun lepas. Aku mintak number phone kau dari hawa sebab aku tgk ko sorang2 jek dok kat depan waktu meeting. Aku tgk kau baik, just takde kawan. Cam org pressure pon ade gak.


Selain kawan badminton, takde sapa kawan kau yg lain. Kawan perempuan? Ada. Tapi ade masalah ko tak cari derang, ko carik aku, pasal kau tahu, aku faham kau. Faham ape yg kau nak.

Siapa kawan kau sepanjang kita berkawan? Takde sapa! Sebab takde makhluk nak berkawan ngan org ego tak tentu pasal cam kau nih!

Weih, Aku tak ungkit pasal aku berkira apa pun, *well kalau nak ungkit satu2, terlampau banyak.. aku ungkit pasal aku sakit hati ngan perangai ego kau yang lagi besar dari kepala kau sendiri tuh.

Kawan;
ko dah nak jadik jutawan sekarang semata2 jual gelang, tapi ko tak ingat sapa yg ada kat belakang kau,

masa ko jatuh terkangkang dalam longkang busuk hanyir 1 ketika dulu...

kau leka sekarang ngan kawan yg kau sangka hebat tuh, *well memang hebat pon si faixul tuh, better than u, kalau ko nak tahu laa…

jadik... sebab kau kawan aku; aku counter offer akaun aku pada kau, sekali sahaja, 50% daripada current value dia. Kalau dah ready, jumpa aku, selagi tak berani dengan offer aku, jangan jumpa aku.

tapi...Aku boleh bagi berapa harga kau nak beli, cuma lepas tuh, aku, yang kau pernah declare SAHABAT DUNIA AKHIRAT KAU, takde kena mengena lagi dalam hidup kau. Kita putus segalanya.

Puncanya, ketamakan. Itu kan fitrah manusia, bagi nak kurang, dapat nak lebih.

Deal? Kalau ko nak beli lagi rendah dari offer aku tuh pon, fine. aku amek gak, tapi masa tuh baru aku tahu, tulah harga tali persahabatan kau yg sebenar~


kawan.lagi.penting.dari.$, faham.

No comments: