Nuffnang

Friday, January 23, 2009

1st award..

salam.. (wah, bersopan gitu, takpe, nari hari jumaat apa..)

timaseh kat cik peguam sebab beri kiter award nih.
(berpeluh la gak nak tampal award nih, pasal tak penah dapat kan.. sob..sob..)
terlambat nak hapdet pasal ada prob ngan blog kiter nih, nak lancarkan perang kot~.

so; jom; kenal dengan melaka murtad!
(gelaran diberi oleh kak tasek) nih, hahaha!
tajuk tag 10 fakta tentang diri aku.

-sulung dari 6beradik, 4P2L.
-8tahun sekolah cina.
-amek major islamic banking tapi berangan nak jadi macam SN
-blogger pertama yg saya kenal ialah puan hidd (selamat pengantin baru hidd&adi!!!)
-suka menyanyi walau tengah masak sambal ikan tenggiri.
-terlalu baik hati (tolong bagitau macam mana nak kurangkan sifat ini, saya selalu kena buli~)
-walaupun berasal dari melaka, tapi saya melaka murtad, saya tak pandai cakap kasar/menyumpah seranah org..
-cita-cita nak lanjutkan pelajaran walaupun sedar diri ini tak berapa nak pandai.
-tahun depan pasang impian nak tunai umrah seorang diri, advanture skett~
-bujang tapi happy.

ok tak? sekian.

jarak.kosta.merah: saya nak tag sapa yang nak kena tag dengan saya.






No comments: