Nuffnang

Sunday, January 11, 2009

hari ini sebelas januari....

hari ini, 11 januari 2009, 11.30malam:
aku tahu,
hari ini hari lahir dato siti nurhaliza.
selamat hari lahir dato', semoga cepat2 dapat baby..
kalau tidak, sapa nak jadi pewaris harta dato' yg beratus juta itu?
(baca: 2005; cukai dato, 2.5juta, akauntan dato' jiran sedara saya di Seremban 2...)



aku juga tahu;
malam ini majlis sanding yg ke berapa kali-aku-tak-mau-kira
antara cik wiwi-cik kikin.
selamat naik pelamin, moga bahagia hingga hujung nyawa.
cik kikin, tolong jaga2 bila pakai cincin kawen mu yg berharga
lebih dari rm200,000 tuh yer..
(baca: org kuat habib tunjuk cincin belas2 riban, tak heran ooo....)


aku pon tahu;
lagu 11 januari itu dari Gigi, aku suka!



tapi...
yg berlaku pada 11januari2009 INI yang buat aku sentap!


SEORANG lelaki menumbuk Dr Yap pada Majlis Konvokesyen ke-10 Kolej New Era, Kajang.(Gambar kecil) Keadaan Dr Yap yang cedera selepas ditumbuk.
berlaku di Kajang, MALAYSIA.
(aku rase penumbuk tuh teruja tgk bush dibaling kasut itu hari laa..)



dan lagi... tgk berita tadi;
yahudi lahanat berkonvoi, guna moto kuasa besar segala,
MENIKMATI, aku ulang, MENIKMATI pemandangan bumi palestin
berasap, dibom sana sini.. pembersihan etnik...
yahudi; kecil besar tua muda, berkumpul dekat atas tanah tinggi,
meraka suka melihat, siap record dlm hp, video and gambar2..
"kami akan tunjukkan kuasa besar kami akan menang, lihatlah nanti"



sial!



jarak.kosta.merah: bangsa israel lupe diri bila dilimpah nikmat.

No comments: