Nuffnang

Monday, January 12, 2009

kekal dlm ingatan, biar kelak aku akan STML...

hari nih..12 januari. aku saja2... masuk kuar blog. gelak2.. lucu.. baca n3 yg ada...

tetiba; aku teringat nari 12 januari, hari lahir DIA.
DIA itu, cinta pertamaku.
*arwah, cinta keduaku.

ulang tahun DIA, selama ini, aku hanya wish dalam hati, doakan dia panjang umur murah rezeki;tapi ntah kenapa, aku gatal google nama penuh dia baru kejap tadi..

sekali; TING! ada beb!
oohh hoooo... aku teruja.. kemudian nama tu membawa aku ke satu salinan lembut ADOBE:

"salinan nama temuduga untuk tapisan halus ntah-apa-jabatan-aku-dah-lupa bertarikh october 2008 (baru lagi nih..)
nama: ehemm..ehem....
jawatan: penguatkuasaan maritim

maritim menangkap mata aku dulu! hoho!

lepas tuh, pergi ke Frenster (aku boleh lupa kan nak browse?? sengal!)
taip nama penuh (baca: siap ngan nama abah dia sekali)
even till now, number phone rumah dia pon aku ingat lagi, yg peliknya, ingat number tuh turutan dlm mandarin, kalau melayu, lembab sket! pelik bukan??)

ah.. tak jumpa. ok, bagaimana dengan nama sahaja? (berharap)

ting! ting! ting!
jumpa!

(untuk pengetahuan, aku rasa kat malaysia nih, nama dia amat2 jarang diguna rakyat ber-indentiti-kan warganegara malaysia, ntah.. tuh yg senang nak carik)

jumpalah profile dia, cinta pertama hatiku~
(baca: oiii2...oiii2..!)

eh, dia tak berubah pun...
eh, dia single lagi..
eh, he's soooooo hansem in his plain-white uniform
...eh? bagaimana dia ada ID kawan U adik aku nih?
peliks.

aku bagi dia msg; tak tau lagi apa akhirnya nanti. kelak kalau ada, (doakan aku kuat2), akan aku sambung...


jarak.kosta.merah: bertambah sehari lagi hari kegilaan beliau, si penulis ini.
*STML: short-term-memory-lost, ade ke penyakit nih, cik bedah? ntah.



No comments: