Nuffnang

Thursday, January 1, 2009

TERHARU..! ~

pelamin anganku???
hmmm...
masuk tahun baru... aku terharu...
ramai mendoakan moga aku cepat bertemu dengan pemberi pinjam rusuk kirinya padaku.
'bila nak hantar kad?'
'bila nak makan nasi minyak?'
'bila dapat jumpa ur mr right?'
'bila lagi kak long nak kawen?'
soalan yg start dengan 'bila' tuh, aku tak tau laa nak jawab camne kan...
pasal, bukan takat batang hidung, bayang batang hidung dia pon aku tak pernah mimpi.
camne?
apa pon, korang, terima kasih.
aku akan usaha dan berdoa... chayok2~!!!

lagipun, perkahwinan itu salah satu sunnah nabi.




jarak.kosta.merah: pernah takut pada perkahwinan.



2 comments:

madam kheyr hameed said...

salam ziarah alis.

saya juga antara yang sedang menghitung debar menuju hari besar menjelang 2009. mohon doanya ya.

teruja untuk menyiapkan diri. memikirkan pakaian yang cantik sambil membayangkan besarnya tanggungjawab selepas sehari memakai pakaian cantik itu. aduh!

tapi sungguh...pernikahan itu sunnah yang terindah. doa untuk alis juga! *kenyit mata*

||alis|| said...

tahniah umyra...
saya memang suka mendengar ada kawan2 yg bakal mendirikan masjid ini.. alhamdulillah umyra sedar, detik selamat bergelar isteri, maka tangungjawab dan amanah pon semakin memberat. dulu, hanya menjadi hambaNya, anak, dan adik. selepas ini, bertambah gelaran sebagai isteri, menantu, ipar..
wah! semangat plak alis :)