Nuffnang

Friday, January 2, 2009

bile YM dengan juliza othman...



tadik;
sempat YM ngan my bestfriend yg baru 2minggu kawen nih.. best. tgh borak, ju bagitau:

liza_othman: kakak... ramai opismate kiter suka dgn pic+video kawen kiter yg kakak buatkan tuh... diorg ckp lawa...sampai ade sorg opismate kiter nih, nak kawan dgn akak, sebab nnt bila dia kawen, akak boleh amek pic & video dia.....

aku?

MELAYANG-layang.. jauh...sayup...dan sayup...
.........pastuh *nangis! *tangis syukur...
*ape pon, kena berguru dgn yg pintar dulu, sebab tuh aku masuk sekolah ini dan aku banyak belajar dengan idola aku ini (guru besar kpd sekolah tempat aku belajar sekarang nih) tentang motivasi dan semangat juang yang tinggi, esp camner nak deal dgn org yg ego dia lagik besar dari kepala...
akhir kalam.....aku berazam penuh nak jadik lady photog yg berjaya tahun 2009 nih!!



jarak.kosta.merah: oit2... turun balik, kang jatuh ko terhempas kang, sape susah??!




No comments: