Nuffnang

Monday, April 20, 2009

anda genius?


Siapa boleh terbalikkan piramid syiling ini dengan hanya mengerakkan 3 keping syiling sahaja?
JKM: pecah kepala aku~
.
.
.
.

7 comments:

Tijah said...

apa susah2 sampai pecah paler. gambar tu flip horizontal jer kan senang....

||alis|| said...

kakjah: kalau takat flip2 nih palo den tak pocah.. nih syarat dia kena jugekkk gerakkan 3syiling tuh haa..

*aku dah dapat jawapan dia pon, lalala~

julietchun said...

aku tak genius tapi mak ckp aku bijak,kekekekke. apa jawapan wehhh?

||alis|| said...

kakjuliet: esok aku gitau, hahaha!

bijak tuh mmg lain dari genius.. mak aku yg gitau, hihihihihi...!

Long Talk, Tall, Dark n Handsome said...

ambik 3 yg paling ats tu...
ssun kat bwh 4 syiling yg palin bwh tu..
dah t'balik la...

Monkey D Luffy said...

malas ;p

||alis|| said...

wanpok: alamak.. silap baa..

zali: oit2.. malas nak pikir ya kamu...