Nuffnang

Sunday, April 19, 2009

ish..ish..ish....




aku baru dapat email nih.. baru jap aku baca...ish.. teruk laa kan org tinggi pangkat nih.. haih...


"Rakyat Negeri Sembilan memang bernasib baik!Bernasib baik tidak mendapat Yang Di Pertuan Besar Tauke Kilang Arak Carlsberg sebagai Raja mereka!Kerabat di Raja Negeri Sembilan rupanya mempunyai seorang Tauke Kilang Arak terbesar di Malaysia sebagai salah seorang kerabat di raja yang hampir!Hampir dipertabalkan sebagai Yang di Pertuan Besar Negri Sembilan baru baru ini dari 3 orang!Mujurlah yang terpilih adalah Duli Tuanku Mukhriz yang memang tepat sekali pilihan baginda sebagai Raja dan Yang Di Pertuan Besar Negri Sembilan, Bumi Adat di Semenanjung Tanah Melayu ini."


"Ikuti laporan http://announcements.bursamalaysia.com/EDMS/hsubweb.nsf/1c0706d8c060912d48256c6f0017b41c/48256aaf0027302c48256b8b0036a2a5/$FILE/Carlsbg-Products-CorpInfo-DirectorsProfile%20(725KB).pdf untuk mengenali Pengarah pengarah Syarikat arak Carlsberg Brewery Malaysia Berhad."

8 comments:

Tijah said...

tu yg tak heran kalu anak2 diorang jadi pemabok! sudah jadi darah daging maaaa...

Ungku Nor said...

lak ishhh..den baru tau Jah!!
hehe

||alis|| said...

kakjah: pastu mana keturunan diraja sume dah jadi mat salleh celup... perasan tak???

kakUngkuNor: saya pon baru tau kak.. raja dihatiku tetap laa raja azlan shah dan anakanda beliau, raja nazrin.. haih la zara.. apsal laa dikau yg jadi pojaan hati nazrinku.. huhuhu..

Tijah said...

ala...tgk jer kat gambar2 dlm paper english tu. biasa the star yg ada gambar2 function tu. masing2 tak agak2 pogang gelas batang halus tu. takkan isik slimming tea kot? misti la bondo alah tu. hahhaa. matik la cerca kerabat di sini. alaa..sudah terang lagi bersuluh maa

yayayuyee said...

ish2 mmg btul2 xsangka saya kak..yela slma ni dgr dri mulut org saya xpercaya nie dah ada sumber ngn bukti sahih..aduh xtkot mati ke??dah dalam quran terangterangan sesungguh nya arak itu HARAM..dan siapa peminum arak WAJIB dipukul sebanyak 40x 0r 80 x..(lupe)

ish2 smbil geleng pala,menyesal taubatla seblom terlambat

yayayuyee said...

kak saya nk mintak ijin cilok jap benda nie..eh xnama durhaka kan kak??

Kapten Luffy said...

aku pun minum... NESCAFE O

||alis|| said...

kakjah: aku salu baca metro, so aku tak tau laa pasal function2 'batang halus' tuh... o..haa.. yer.. salu kat page belakang tuh kan.. ingat2.. hihi..

dikyuyee: hmm.. tuh la kita kena beringat sesama kita. byk lagi yg haram dari arak nih. kopipes laa, gitau kawan2..

zali: ko minum nescafe O jer? ko nih mesti anti-laktosa nih, asal minum susu jer sakit perot, kan?kan?