Nuffnang

Saturday, April 4, 2009

just make my day :)


from Arianna's:

Poll sudah ditutup semalam cuma saya tk sempat nak entrykan keputusannya. Thanks to all pengundi-pengundi berhemah. Nampaknya tiada rusuhan berlaku sewaktu pengundian ye. Pilihan ramai yang memilih Bicara Cinta Arianna sebagai tajuk kepada lagu itu... 44% of 71 voters..

kenapa pilih yg tu? saya pun tak tahu. agaknya mgkn sbb lirik saya tulis tu berkaitan dgn diri saya. atau u all nk ambil hati saya saja kotttt =D
Congrats to
llalisll yg memberikan cadangan...hihi tenkiu. tenkiu saja sebab saya dan wanpok belum bekerja untuk membelikan awak hadiah ..LOL

so, wanpok tajuk lagu awak ni terpaksa la awak pakai yang ini yekk...=)
kepada yang nak dengar lagi sekali atau beratus2 kali boleh la ke link ini.

Dan to wanpok, kalau ada awak ada record again this song yang latest punya jgn lupa buzz saya ok.

Okey, hope you all enjoy it. ________________________________________________

entry yg benar2 make my day today :)
aku baca belog minah nih masa tuh sesaja jer.. tak psal2 TERkhatam plak! Mmg best citer budak KL student U Sarawak nih... bercinta ngan budak kadazan kristian, sementara dia ialah seorang muslim. tapi Kev, si BF, sedang usaha ke arah Islam.

arianna ada tulis lirik.. dan Wanpok tolong buatkan lagunya.. aku dah dengar few times.. so lagunya best kat telinga nih. dan yanna adakan satu poll for tajuk lagu. aku suka-suka jer letak, sebab lagu tuh yanna yg tulis, aku bubuh laa "bicara cinta arianna".. tajuk tuh mmg POP jer dalam pala bila time aku nak letak komen and tajuk lagu nya..

nih komen aku:
alis said...
dah dengar 2-3hari lepas..sweet...ada bakat terperam eh yanna..hehehe..nak try gaks, mana tau dapat ipod sebijik ker, ngeh..ngeh..'bicara cinta arianna'..erk~
3/17/2009 10:44 AM

ni plak n3 pasal pemilihan.
cube try lihat BERAPA BANYAK TAJUK LAGU ORANG LAIN SUMBANGKAN nih?? NGERI TAU! terror2 tuh...
Mengikut turutan masa dicadangkan
1. Cinta (Ah Lian)
2. Bisikan Cinta Dua Dunia (Wan Pok sendiri)
3. Dunia Cinta Kita (Kin)
4. Harapan (Neesa)
5. Cerita Kita (NO_NAME)
6. Cinta Itu Buta (SyaQuost)
7. Tulus Cintaku (Nuurul)
8. Cinta Kita (Farah Syazana)
9. Bicara Cinta Arianna (IIalisII)
10. Beza Menyatu Kita (YouJie)<--
AKU SUKA TAJUK NIH SEBENARNYA
11. Takdir Kita (YouJie)
12. Kisahnya Cinta (ShweetByatch)
13. Terpahat Cinta (ShweetByatch)
14. Tulus Cinta Arianna (Radiusi Maya Algebra)
15. Kekal (c4rl~z@fr4I\I)
16. Tamu Di Hati (Mermed)
17. Cinta Di Hati (Mermed)
18. Kala Adrenalin Bertamu (Mermed)
19. Tiada Beza Dalam Cinta (Teri)
20. Dugaan Dalam Percintaan (Syafawani)
21. Maya Cintaku (Syafawani)
22. Kerna Senyummu (Bunga Binti Nordin)

Terima kasey banyak semua =). Appreciate it.
Dari sini saya & Wan Pok akan pilih 5 yg tersuka oleh kami dan saya akan buka poll di sebelah ---> okey.
Check out later !
________________________________________________
so, cam tak cayer jer tajuk aku menang... tuh la, aku nih bila tak serius atau sungguh-sunguh.. sangkut plak. bile 100% curah, ntah apa2 hasilnya.. takpe, Allah Maha Tahu :D

p/s: kawan2.. doakan umat Nabi bertambah lagi seorang ya! doakan agar Kelvin jadik Khaliff atau Khalid atau apa2 nama islam laa :D


No comments: