Nuffnang

Sunday, May 31, 2009

maria sharapova ;P


my cousin's doter, nur anis qaisarah
makkkk.... geram geram geram
mama saja pakaikan baju nih
aku gelar dia: maria sharapova ;P
.
.
.
sombong tak mau pandang;
yer laa yer laa
camera cik yong cap ayam kan, kan?
.
.


kek yg tak memenuhi syarat piawaian amat.
"aik, kemarin aku ada ckp kan, takmo corak cacing2 nih?"
"sudah, potong jer, jgn banyak bunyik", haha!
.
.
.
apa diorg pandang? jangan tanya aku.
aku sendiri tak tahu aku pandang apa masa nih!
.
.
.

lihat atas pic nih;
banyak jajan 'terbang'.
aku kan mamarazi;
berada di tengah2 kejadian;
syukur alhamdulillah;
2 bijik gula2 landing baik....
......atas my kain baju kurung
(pic taken while aku duduk atas kerusi)
.
.
.
.
.
.
.

saja nak sroh amat pose gini;
nak tunjukkan betapa keciknya suraya~
(baca: rendang, even @ her 4' heel)
ahahaha! jahat punya sepupu..
.
.
.

9 comments:

joegrimjow said...

waaa
kawennn

haruan tasek said...

ko bila lagi nak kawen jow

Monkey D Luffy said...

pose yg menarik

mo0ney said...

waa..kawen itu indah,...xthn

||alis|| said...

joe: waaa.. kawen la bile dah cukup syarat eh ;)

haruanTasek: itu soalan untuk joe, ku tak perlu on behalf, kan? hihi..

zali: nnt mu kawen ku posekan gaya gitu jugak k ;P

mooney: waa... dan2 tak tahan ko yer ;S

atle ♥ waT¡e said...

wah..meriah korang ek,,anyway alis, sy dh jumpe tn punyer tulang rusuk yg sy amik..ade ke patut dia minta balik..??!

||alis|| said...

atie: ahahaha! dia mintak balik? jangan beri, hihihii.... ps: jap, cer tanya dia sat, klau dia dapat balik pon dia nak buat apa? hahahah!

julietchun said...

alis,
tak tahan nengok pose amat,bergelora jiwa remajaku,ekekekeke. Dak alis, mintak add email, yg dulu dah terdelete.

||alis|| said...

kakjuliet: ahahaha! sabar.. sabar... kekeke.. alis_mysara@yahoo.com (buat masa ini YM ku sucks, so email je yg bisa buat saya bahagia, hahaha! motip??)