Nuffnang

Friday, June 12, 2009

abe abby axe (3A's)

amboi.. asal tergantung jer citer semua buat kesudahan aku jumpa fahri eh? *oit anim melampau mu, siap nyanyi lagu selamat pengantin baru ko eh dik.... cisss.... ahahaha!*

apa jawapan azue?
.

.
.
jeng..jeng..jeng...
.
.

"mamat tuh? mamat tuh ckp dia nak kawan ngan ko? haih cik alis...kalau ko nak kawan ngan kaki gam.... dan laki orang... sila laa kawan ngan dia.. aku tak marah.. aku tak marah... "

aku: err..... aku tanya sket jer pasal mamat tuh, yg emo sgt nih nape weh? dia pnah ckp dia nak kawan ngan ko gak eh?

azue: sudah, tak hingin aku ;S

hihihi...

==================================

p/s: yang sebetulnya... kalau mana mana lelaki yg direct tepat kat muka aku cakap 'saya nak kawan ngan awak' then buat muka gatal... percaya laa bahawa aku takkan kawan punya! sebab sah sah laa dia dah biasa buat tagline cam tuh kan? *psssttt... nih pendapat aku sorang jer k...~*

aku lebih suka yang tipikal. cth: dia guna orang tengah.


ada sapa sapa mahu jadik orang tengah saya?
sila kan.. sila kan...
.
.

12 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

sekang org da tak gune org tgh ler, skang semua direct tu de poin haha

::@FiQ said...

uhuks.....
heiii jantan...jantan...

Ms.Lilies said...

Ini bukan fahri lg ni...ini fahru ni..haru aku baca jwpn ko hahaha

haruan tasek said...

aku mau jadi orang tengah.... jadilah harapkan pagar..pagar makan padi... ha..ha..ha

Cik Pah said...

saya sanggup..ade allowance tak

Na Shari said...

Pendapat kita sama la dear... :)So, dah kira bukan pendapat alis sorang la tau...

||alis|| said...

lampu neon: aku nih otai maa... bukan muda lagi dah.. ceh ceh ceh..

afiq: jantan? hehehe.. ku carik lelaki cam fahri.. lalala~

kakmimi: hilang eksited semlm eh.. hahahaha!

haruan: spesis pagar bleh caya lagi ke?

cikna: oke ;) kita share. akak dah sihat kak? amalkan doa2 yg boleh halang mimpi tuh datang berbalik balik yer..

paRi-paRi sYurGa said...

hahahhahaha...
reject!




next...!



*QC menjalankan tugas.

||alis|| said...

cik anim: ooohh.. nak jadik qc ku.. oke2... elaun bulanan nnt kiter bincang eh.. hihi!

||alis|| said...

cikpah: tetibe tgh masak tadi, cam teringat tak balas komen cikpah.. sekali.. ha kau, mmg btol tak balas.. huhu.. maaf2.. haa... nak jadik org tgh saya ke? bleh2.. elaun belakang cerita eh ;P

Monkey D Luffy said...

aku nak kawan dengan ko (muka gatal ni)

||alis|| said...

zali: hahaha... tanya cik anim (pari2 syurga), dia QC ku skrg nih.. ;P