Nuffnang

Monday, June 22, 2009

[carik orang dalam biji kopi]

nampak tak dia tulis apa?

.

.

sila cari orang dalam biji kopi ini..

.

kalau lewat dari 3 saat, anda seorang yg bermasalah.

.

apa masalahnya?

.

click kat pic biji kopi itu sekali...

.

.

;P

.

.

18 comments:

mo0ney said...

dah nmpk muka lelaki kt situ less than 3 seconds.lalalala

julietchun said...

pepagi ni otak kurang cergas,kesan tido yg byk selama 2ari,kekekeke.Tapi nasib baik ku buleh nampak lagi,seram wehhhh. Pasni kalo nak minum kopi harus ku telek bebetul, kang tetibe nampak muka org kat celah2 kopi tu naya je,hehehehe.

Ms.Lilies said...

aku nampak! aku nampak!! tp kenapa kepala org bukan kaki org ke?

errrr kalo kaki x cergasla otak yek?

tuntung said...

nmpaknye,otakku normal

tuntungkita.blogspot.com

Tijah said...

aku nampak....aku nampak...

tapi aku tanak bagitau. bleh?

tasikmerah said...

alah jahhhhhhhhhh... aku nampak juga ok!

ha ha.

paRi-paRi sYurGa said...

huh..!
he's staring at me...
scary..!

Cik Pah said...

aku pun nampak gak.. alhamdulilah.. oklagi lah brain aku nih.. walau baru balik mc 2 hari. huhuhu..

||alis|| said...

muni: orait, baik.. otak ko gred A lagi. next!

kakjuliet: jumpa muka ali dlm kopi tongkat ali mu itu ;P

kakmimi: yg kaki nnt aku buat lain n3 plak. aci?

tuntung: baik. satu lagi otak gred A... lalala~

||alis|| said...

kakjah: ahaa.. aku tau ko nampak apa kak....

kaktasek: aku jugak tau kaktasek nmpak apa.. jeng3..

anim: haa... ko takut? kira ko nmpak la tuh~

cikpah: take care ya cikpah.. kengkadang lepas MC bleh tumbang balik :)

cikgu mas said...

Eh cikgu pompuan jujur cikgu tak nampak mende ape pun kt atas tu!!..ape masalah cikgu???tapi pas ni kalau kopi tongkat ali ada nmpk dak ali dalam tu,kopi org kampung,nmpk org kg dalam tu!!

Monkey D Luffy said...

kena tipu jer

||alis|| said...

cikgumas: huawaaa.... nak ckp jumpa muka den la tuh... wa wa wa!

zali: laa.. nampak ke tak nih zali?

dude said...

masuk kali keempat aku dpt emel ni..malas aku nak bukak dah..hohoho

naqiubex said...

I think i saw it before i even read the instruction...

haruan tasek said...

ada ko nampak ke? ko nampak memang ko ada mata lain nie

fq said...

wah....
nmpk da....
kagum la ngn orng yg lukis ni...

||alis|| said...

dude: yup. dari email. hahaa!

naqib: terror la ko dik..

haruan: ku mmg ada 2 mata lain. speaky la katakan...

fq: hi awak :). haa.. nmpak kan? bagus2..