Nuffnang

Wednesday, June 24, 2009

terima kasih miss cun09 aka Liza :)





balik pantai terus dapat award, beautiful girls plak tuh... kekeke...
syukran Miss Liza ;), btw, tag yg lagi satu tuh alis dah pernah buat yaa..


Pastikan jantina anda seorang perempuan
(-_-") jap... buat MRI jap... ok, pass...

hormon testrogen gua mmg kurang! haha!


Copy badge sebagai award anda
(-_-") done



Nyatakan 2 sebab anda bangga jadi perempuan
(-_-") 2 jerk? bagi laa 10.. pantas aku jawab, kekeke....

2 sebab utama: banyak aset dari lelaki (agagagaaa~)
...& wanita nih senang dapat pahala...
chop. satu lagi laa eh, aku boleh carik FAHRI, bukan FAHRINA,
lalalalalalaaaa~


Passkan award ni kepada girlfriend anda
kepada sume chicks dlm blog aku, tengs~

.

7 comments:

JO said...

hahaha ko ni kelakar jerk :P

haruan tasek said...

tetapi ko tak sedar nie... perempuan paling senang masuk Neraka

mo0ney said...

bersyukur jd wanita~

||alis|| said...
This comment has been removed by the author.
||alis|| said...

joy: jemenai mmg witty skett miss mell joy hillman (perghhh nama ko~)

haruan: yg penting amalan, ko jeles eh tak dapat award gegurl aku nih? berani amek la, lalala~

muni: kan? alhamdulillah...

JO said...

ahaha nama komersil siot kak :P

psst takut plak aku encek haruan ckp mcm tu :D sbb mmg yer2 je. ari2 aku berdosa bkk aurat

||alis|| said...

joy: kita bukan sapa2.. apa2 pon niat kita, pastu tuhan yg judge, manusia tidak boleh judge manusia lain.. :)