Nuffnang

Tuesday, September 15, 2009

tema

pink pink purple

jubah jubah pelbagai jenis


biru biru sorang pink sesat

sepatutnya ada lagi baju yg kami serumah pakai sama: hijau, kuning-oren, hitam. tak sempat dolod lagi :P


.

14 comments:

mr edz said...

wah..wah..wah...

cun09 said...

salam...
model dr mane eekk ?
comel-comel belake ^-^

Na Shari said...

Rindu la kenangan zaman bujang dulu. Duduk serumah dengan kawan-kawan yang pelbagai karenah... :)

cik seLamaH KunDang said...

ni baru gadis melayu

joegrimjow said...

ni.....
dah raya ke kite?

julietchun said...

baju raya ke semua ni? banyaknya, aku satu je,huhuhu.

susudalambotol said...

amboi-amboi.. ala2 grupi nasyid gituu :)

||alis|| said...

mr edz: hehehe... setahun sekali jer.

liza: salam liza, amboi, model? kekeke.. baju biasa jer, baju p kelas.

cikna: kan? mmg best laa, nih baru 3hari tak jumpa dah rasa rindu kat adik2 nih..

selamah: aku rasa gadis melayu kali nih banyak propa la, apsal eh?

papajoe: ai dok kat alaska, raya 2mggu awal, hihihi~

kakjuliet: baju raya? oh tidak.. baju raya ku tahun nih siyes banyak pasang, segan la aku kak.. mak aku jahittt jer kain pasang yg 1-2thn lepas nyer tak jahit2, rimas katanya dok dlm bakul tuh.

mamahidd: hiks! *malu tetibe*

Ms.Lilies said...

cam geng aku sewaktu masih muda remaja ekekeke

qishie said...

yg mana satu kak alis?

||alis|| said...

kakmimi: alala... skrg pon muda apa.. 3series muda la akak..

dr kecik: haa.. teka2.. sila teka.. hehehe!

Cik Pah said...

yelah.. rindu plak zaman dulu dulu waktu kat rumah bujang... kengkadang biler tgk balik gambar lama bleh sengih sorang sorang..

||alis|| said...

hi hot mami... apa khabar? mmg sudah kurus laa.. :), tahniah!

||alis|| said...
This comment has been removed by the author.