Nuffnang

Thursday, December 24, 2009

kalau jawapan kita sama, kiter boleh tubuhkan satu persatuan..

korang akan bengang tak?


a) kalau ko dengan sopan santun nya bagi laluan kat orang depan pada satu jalan yang maha sempit, kemudian dia tak kan buat apa2 selain lalu dengan selamba begitu saja??? (eg: beamkan lampu, angkat tangan, senyum, dll)



b) kalau dalam keadaan sesak atau tidak, ketika berjalan, somebody terlanggar bahu ko pastu blah cam tuh jer? (infact kadang2 ko plak yang tercakap sorry!)




jawapan untuk (a):
1) terasa nak pusing balik pastu langgar bumper dia, haha!
2) amek pendekatan mencarut dalam hati.
3) biarlah dia nak buat apa, takde kesan dalam hati aku pon...
4) saya pilih no jawapan (5) iaitu berkecuali.


jawapan untuk (b)

1) saya pilih no 3
2) saya pilih no 1
3) saya pilih untuk langgar dia balik, tak pon cakap kuat2 "weh!!! takde kuat lagi ko nak langgar bahu aku??!!"
4) saya pilih no 3








.

jkm: saving the best part for esok. ahahahahaha!



.

5 comments:

julietchun said...

aku akan diam saja, maklumlah aku budak baik,hahahahahah.

||alis|| said...

miss J: ahahaha! diam eh.. baik la ko kak... *termalu*

atle ♥ waT¡e said...

pening jap tgk jwpn utk (b)wakakaka...

cik selamah kundang said...

maki dlm hati adalah baik..hahahaha

||alis|| said...

kak tie: hehehe... uji minda gitu.

cik selamah: yeah! kiter adalah sama, hoyeh2~