Nuffnang

Friday, December 25, 2009

bunga oh bunga

3 bulan lepas sewaktu adik aku konvo........

kami sekeluarga hadiahkan 1-2 jambangan bunga. sampai umah, adik lelaki aku yg no 1 tuh tanya... "kakak, yg bunga kuning kecik2 nih dia guna bunga sawi eh?"








ERK??



"meh sini akak tunjukkan beza bunga sawi ngan bunga hiasan tuh...."


bunga hiasan kaler kuning



bunga sawi. nasib masa nih sawi ayah aku tgh berbunga! phewhhh...










agak2 boleh diterima tak penjelasan gini?



.

7 comments:

Ms.Lilies said...

adik ko pencinta sayur..
itu rumusan aku
ekekekeke

green apple said...

bunga sawi pun boleh ingat tu. mesti minat memasak adik ko ni.

Tijah said...

ooo...bleh makan ek bunga tu?

cun09 said...

salam...

lebih kurang same jeee alis... bunga tuuu n bunga sawi ^_^

||alis|| said...

kakmimi: adik keje kapal tuh.. minat sayur? kekeke, minat ikan yer dia tuh *mancing*


kakdi: minat masak??? takde maknanyer~!! hahaha..

kakjah: erk? ko penah try ke kak? aku blom try lagi, kot bleh makan aku buat asam pedas, ko buat masak lomak, kekeke! *gurau ok!*

liza: salam, hmm maybe tak banyak beza tuh yg dia ingat bunga sawi tuh..

Hajar said...

salam alis yg dirindui...cewahhh
nanti bunga sawi pun leh jadi bunga hiasan, jimat kos, plg tidak ambik kat dlm pasu yg ayah alis tanam tu

||alis|| said...

kakhajar: hehehe... pakat tanama sawi plak pasni kan ramai2.. garnish atas ciskek pon boleh.. :P