Nuffnang

Wednesday, April 14, 2010

Kantoi!

.
.
.
.
.
.

3 pagi tadi...


1 sms masuk....
"b, tengah buat apa tuh?"




dan 1 balasan segera berbunyik...

"B TAKDE, A FOR ALIS ADA NIH HA.. APA MAU??"





hahahahaha! terus member tak berani jawab sms aku!



aku syak nama boyfren dia ALI. so dia letak ABANG ALI kat dlm hp dia. tak pon, ALI (ABANG)


*oh, yg silap hanta nih member baik aku masa kat Uitm yer, harap maklum.*







.

12 comments:

Ms.Lilies said...

Org br nak feeling2 akakakakakaka....

||alis|| said...

kakmimi: kihkihkih~ kannn... :P

tasekM said...

patut yu jawab.

"ai tgh tetttttt..."

wakakaka.... mau sentap tu...



.

Penari.Gendut said...

Hahahahahahaha!! Aku suka bile org silap hantar text, especially yg jiwang jiwang mcm tuuu, pastu boleh aku gelak gelak..

Ok mmg aku ni saiko.

YaNNa'87 said...

feeling tgh2 mlm buta..hehe

||alis|| said...

kakTM: ooOoooo...Tettttt???? kang aku plak yg kena "tettttttt" dengan beliau! :D

alia: hahahaa! sama. kiter dorang mmg saiko!~

YaNNa'87 said...
This comment has been removed by the author.
||alis|| said...

yanna'87: tgh mlm buta takpe.. silap sent yg tak tahan tuh.. btw, hi :)

julietchun said...

pukul 3 pagi...dinda belum mimpi...
cer ko cakap sket apa ko buat pukul 3pagi tak tido nih? ente ingatkan fahri? :P tak lari gunung dikejar,hahahhahaha.

||alis|| said...

kakJ: citernya ku n housemate berangan2 jumpa laa fahri cam iqram dinzly dlm "armaradana", tawu jer la dah borak2, merepek meraban la kami! sampai 12mlm tak henti borak-gelak. pastu naik bilik dah payah nak tdo, apa lagi, amek novel norhayati berahim, "setiap jumaat" dan terus habiskan pembacaan. gigih mata takmo tido nyer citer. bangunnya 6.30, nasib tak pening kepala :P

aYu said...

lawak oo

||alis|| said...

ayu: hehehe! akak tak penah angau ngan artis lelaki berbaju melayu sampai gini sekali :P