Nuffnang

Tuesday, April 19, 2011

walau hati berubah, aku masih setia dengan fahri.

random to awsome. tukar template bukan bermakna aku curang ya... aku cuma mahu... suasana baru. *walau pic dia gabak giler dan aku malas nak edit. those followers, thank you. those are not followers, and become more than a follower to me, thank you too. berapa kali rasa nak give up. tapi tak boleh nak give. sebab penulisan dan aku, memang tak boleh nak berpisah. say aku nih bukan penulis yg baik. tapi ini tempat aku yg paling aman. yg boleh jumpa kawan2 baik, kawan2 yg saling mengingat. jugak kawan2 yg silent reader. i heart you laa semua. and i love you ;)

4 comments:

gadisBunga™ said...

this is your secret garden. let it be and talk to it whenever u want to. :)

||alis|| said...

gB: thanks gB! ;) ;) :)

cun09 said...

salam alis ^_^

sedeynyee baca n3 niii...

alis antara sahabat yg mula2 liza kenal lepas buat blog n alhamdulillah kita masih 'setia'...moge terus 'setia'

||alis|| said...

liza: salam alaik. jangan sedih2, idup kena ceria ;), alhamdulillah kan? walau alis nih kejap tenggelam timbul kekdahnyer~ ;D