Nuffnang

Tuesday, May 3, 2011

kemana menghilang selama seminggu nih?


sempena nih. 9hari berkampung kat sana. sebanyak 24 biji trafic lite diperlukan untuk sampai dari kilang nak ke tesco cheng, perghhh!



duta? moskot? dua dua boleh.



saya dan teman se-opis. kami dapat sorang sepotong kek dari birthday gurl/pengusaha coklat dari kl katanya, muda lagi, 24 thn, dah jadi bos, ryverra chocolate, sedap coklat bar dia ;)



last but not least, teruja giler sebab aiman tido atas lengan. sampai paksa umi dia amek kamera dan cepat2 snap, sebab takut bujang nih terjaga. tapi lepas 20min, nan ado jaga nyer, terpaksa pas bagi umi sebab tangan ciklong dah kematu, eh, sesemut.






5 comments:

julietchun said...

bukan senang nak jadi duta.

alalalal comeynya dia tido.

||alis|| said...

kakjuliet: duta seikhlas hati tajuknyer. membawa maksud: FOC.
tak tgk lagi cikong dia tido, sumpah lagi 10kali comel ;B

Ms.Lilies said...

cikong??
wakakakakaka....


kiss aiman sket
muahhhhhhhhhhhhhhh

rosdiana said...

nampak empuk lengan ko tu dik..
tumpang tido jugak boley?

||alis|| said...

kakmimi: typo la! hahaha.. ciklong boleh jadik cikong pulak.

kakwos: umi dia takde, tuh yg bagi stok empuk2 tuh ;P