Nuffnang

Tuesday, September 6, 2011

yg "ooooo" dan "aaaaa" dan "uuuuu" aidilfitri tahun 1432h ini

yang OOOOOOOO

-aku dapat anak sedara baru, anak dara, lahir 27ramadhan lepas, skrg dlm 10hari usianya. kunignya tinggi, 3-4 hari lepak wad lampu untuk turunkan kuningnya tuh, tgh hari tadi baru sampai rumah, hanani husna, tunggu ciklong balik keje ok!

-raya tahun nih aku langsung tak beraya kemana, ada alasan kukuh yer.

-setahun sekali jumpa anak sedara, anak sepupu, semua dah besar2, yer, aku jugak yang tak nampak tua sebenarnya. panggg!!

-kuih tart dari KL, mmg terbaik, ehem ehem!


yang AAAAAAA

-baju raya aku cari 2hari lagi nak raya.

-kasut raya, sepasang selipar line7, senang nak bawak pi keje.

-tudung raya aku ada tamak sikit, 10pasang aku beli, ha, terkejut mak?? harga campur2, rm5-rm15. murah jer.

yang OOOOOOOO

-takde sapa pon datang nak risik aku. eh.

-eh, nari 6/9/2011?? AIMAN DAH SETAHUN! YA ALLAH, CEPATNYA MASA BERLALU, namun aku masih tak nampak tua. kenapa?????!!!

-ada satu 2 kisah rumahtangga yang tersampai ditelinga aku. kasihan. harap mereka yg melaluinya akan tabah.


KEJADIAN YANG PALING PELIK TAHUN NIH IALAH...
paling tak sangka bila 2 org sedara aku yg datang ke rumahku sempat mintak akar patau ali yg maha pahit yg hidup subur kat belakang rumah aku tuh. bila ditanya nak buat apa, AJAIBNYA, 2-2 bagi jawapan yang sama, padahal diorang tak kenal satu sama lain... diorang nak akar tuh untuk ceraikan susu untuk anak. kesian plak aku dengar. SEBAB AKAR TUH MG PAHIT GILER!
alasan 1: sebab dia baru peknen.
alasan 2: sebab anak selalu keluar masuk wad, asek nak bergantung jer, mak jugak yg penat, nak.


itulah warna warni cerita aidilfitriku.

eh, warna warni ke?

7 comments:

tasekM said...

warna warni sungguh...


.

cun09 said...

TAQABBALLAHU MINNA WA MINKUM

cEria beBenoR sahabatku ^__^

moge alis sihat...

Sofya said...

colourful..

||alis|| said...

aaaa

||alis|| said...

kak tas
kan?

||alis|| said...

liza: hehe... selamat la yer jugak..

||alis|| said...

sofya
indeed ;)