Nuffnang

Sunday, November 30, 2008

Bila kawan baik datang tanpa sms..

Gile! Aku ‘dipanggil’ tika bz tolong pengantin posing~ masa tuh tak rasa apa sangat, tapi tetibe aku rasa cam moody… rasa malas. Dlm hati, aiii nape nih, tibe2 terasa cam…Takmau pk banyak, terus tanyer effa, si pengantin ‘fa, ada pad tak?’ dan2 atas pelamin tuh gak~ huhu… seb baik pantin aku kali nih sporting, terus kat atas pelamin n tgh bz2 posing dia soh panggilkan kak kembar dia, thirah, dan aku dengan tak fikir segan, menonong ikut thirah masuk bilik dia.

‘nah..’ thirah hulur.
‘tq yer..’ aku tersengih, sumbangseh~

Pi toilet… kemudian, sah, miss p…huhuuuu…

Citer ngan mak long, waktu tuh dia ada kat depan pelamin dah..

‘mak long, kiter datang laa…’
Mak long ‘laa… yer ke…’

Lantas dia bercerita,

masa dia masih berkawan ngan miss p, pernah sekali,

pengantin sudah mahu berarak, tapi miss p tak nyempat2 terus ‘hai..’ kat dia~

Gile. Terus dia salin kain hitam… singkat sikit plak tuh..

‘eh, hajah sapiah, nape tukar kain nih?’ makcik2 yg blur tanyer…

‘kain akak terkena kuah tadi…’ selamba mak long jawab..

Hahahahaha~

No comments: