Nuffnang

Wednesday, December 3, 2008

buat aku tersenyum part 1

@bangkok
@china...
smilling face
this is a rare astronomical phenomenon known as “Conjunction of Moon, Venus and Jupiter”.
The three brightest objects in the sky over Bangkok and parts of Thailand form a “smiling face”. This phenomenon will not recur until 2012. ---> aku pon dah anak 2 masa tuh, kot? hahaha~


petang semalam mmg terasa presure dengan sms bangang tuh~
then malam nyer tuh... tgk berita tv 3... masa nak habis... si pembaca berita cakap "sekarang di seri pentas staff tv3 bz dengan snap pic 'smiling face' kat langit..." (sila baca dengan tone formal)
aku ingat kat tempat lain. eh.. kat malaysia?? terus aku berlari tak cukup kaki nak keluar rumah tgk... SUBHANALLAH.... memang benar ade 'smiling face' kat langit masa tuh..
2 butir bintang saling bersebelahan, dan dibawahnya, bulat sabit bentuk U... tapi kat rumah aku (melaka), kabur sebab kabus, and pasal mendung.. memula nampak... lepas tuh, 'mata hilang seblah', pastuh terus hilang... hmm...

happy sangat masa tuh dapat tgk ciptaan Allah swt, yg rase2nyer tak ramai org tau.. nah... yg atas tuh pic yg kiter google.. sekali dapat kat 1 of china's people blogger, another from joe's cafe @bangkok.. jumpa satu kat blog tempatan.. tapi pic dia blurr skett :)
kiter.happy.

No comments: